Новини

За рекламу в бюджет Ужгорода щороку надходить 1,2 млн гривень

1 мільйон 200 тисяч гривень податків сплачують оператори зовнішньої реклами до бюджету Ужгорода.

Про це сьогодні, 3 листопада, під час прес-конференції в Ужгородському прес-клубі повідомили представники Асоціації рекламістів Ужгорода.

Підприємці обурені ставлення міськвиконкому до їх роботи та заявляють, що влада не хоче досягти порозумінь і незаконно відмовляє їм у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Як зазначила представниця Асоціації Тетяна Євтіхова, на засідання виконкому підприємцям пояснили проблему так: «Ми тут дорослі люди зібралися для того, аби вирішувати це питання. Ми його вирішуємо саме так», – цитує підприємець.

Як писав Zaholovok.com.ua, в Ужгороді починає діяти «Асоціація рекламістів міста Ужгорода». Сюди увійдуть 12 операторів зовнішньої реклами, які працюють у місті.

«Кілька операторів зовнішньої реклами зібралися разом і вирішили створити громадське об’єднання «Асоціація рекламістів міста Ужгорода». Для того, щоб Зможмо спілкуватися, планувати, як ми будемо надалі проводити роботу, як діяти з соціальною рекламою, як співпрацювати з владою»,  – розповіла представник організації Тетяна Євтіхова.

«Питань, які ми ставимо перед собою дуже багато. Вони стосуються, власне, взаємодії із владою. Це стосується дозвільної системи. Зараз із міськвиконкомом ми маємо серйозні нюанси. Хотілося б також чітко визначити, що таке соціальна реклама, як ми її розміщуємо, на яких умовах», – додала вона.  

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.