Новини

В Ужгороді зібралися найкращі духовики краю

У залі обласної філармонії вже вп’яте проходив обласний конкурс учнівських ансамблів та оркестрів духових інструментів шкіл естетичного виховання краю.

Свою майстерність в ансамблевій грі продемонстрували 22-є учнів. Приємно констатувати, що в 10 школах естетичного виховання нині збережено оркестри духових інструментів.

Оцінювали рівень конкурсантів викладачі Ужгородського державного музичного училища ім.Д.Задора, директор обласної філармонії Іван Микита і керівник естрадно-духового оркестру філармонії під головуванням Ференца Томича, заслуженого артиста України голови циклової комісії "Оркестрові духові та ударні інструменти" музучилища.

Поки члени журі підводили підсумки, своїм уже професійним виступом конкурсантів надихав студентський духовий оркестр Ужгородського державного музичного училища ім.Д.Задора. Далі оголосили результати.

Так, перемогу в номінації "Ансамблі" здобули:

Гран-прі – тріо кларнетистів Іршавської ДШМ;
І місце – квартет духових інструментів школи мистецтв м.Хуст;
ІІ місце – ансамбль ударних інструментів Ужгородської ДШМ, тріо саксофоністів Чинадіївської ДШМ, квартет мідних інструментів Іршавської ДШМ;
ІІІ місце – тріо флейтистів Ужгородської ДМШ №1 ім.П.Чайковського, квартет кларнетистів Чинадіївської ДШМ, тріо трубачів Мукачівської ДШМ №1 ім.С.Мартона, тріо дерев’яних інструментів Берегівської ДШМ, ансамбль сопілкарів Ільницької ДШМ.

Номінацію ж "Оркестри " підкорили:

Гран-прі – зразковий учнівський духовий оркестр Іршавської ДШМ;
І місце – зразковий духовий оркестр Ужгородської ДМШ №1 ім.П.Чайковського;
ІІ місце – духовий оркестр Ужгородської ДШМ, зразковий духовий оркестр Мукачівської ДШМ №1 ім.С.Мартона;
ІІІ місце – духові оркестри Перечинської ДМШ, Варіївської ДШМ, Берегівської ДШМ.

Учасників та переможців відзначено подяками та грамотами управління культури обласної державної адміністрації, заохочувальними призами.

Мета конкурсу – сприяння розвитку навичок ансамблевого музикування і виконавської майстерності учнів класу духових та ударних інструментів, виявлення і стимулювання обдарованих учнів, активізація творчої роботи викладачів, узагальнення передового педагогічного досвіду.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.