Новини

Рахівщина отримала сучасний логотип. ФОТО

Влітку минулого року Platforma писала про те, що Рахівська райдержадміністрація вибрала туристичний логотип, який викликав багато питань. Після цього був організований новий конкурс, результати якого щойно оголосили.

 У липні 2016 варіант Юрія Вальчука з Луцька переміг у конкурсі на туристичний логотип Рахівщини. Його версія виглядала як перевернутий хрест, з якого починалось символічне зображення гори та напис «Рахівщина туристична». Гасло, розміщене згори цього всього, повідомляло: «У центрі життя». Хрест символізував не сатанізм, а географічний центр Європи, місце якого позначено схожим пам’ятним знаком.

Врешті місцева влада зрозуміла, що логотип дещо двозначний і нагадує шедеври дизайну 1980-х років – і запустила новий конкурс. Відкрите голосування тривало до грудня минулого року, а на початку лютого 2017 оголосили переможця. Ним став проект дизайнера Олега Білого, який отримав 39,9% голосів.

Тепер бренд Рахівщини стане уособлювати мозаїчний символ з підписом «Бути сердцем Європи». В концепції пояснюється, що надихало автора: географічний центр Європи, літера «Р» як ідентифікатор і ромбічні орнаменти гуцульских килимів, що обумовили форму лого. На колір символу автора надихнула природа Карпат. «Форма ромбу є універсальною. Це чудовий матеріал для ілюстрацій, що дозволив замаскувати серце у кожній піктограмі», – пояснив автор. Крім того, для айдентики Рахівщини Олег Білий розробив спеціальний шриф

«Уже найближчим часом Рахівщина отримає логотип, який буде використовуватися в якості туристичної символіки – на футболках та сувенірах. Його буде затверджено, при цьому авторські права перейдуть до громади району. Автора зображення-переможця буде відзначено», – зазначив голова райдержадміністрації Павло Басараба.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.