Фейковий флешмоб днями поширився у різних соцмережах, передруковувався у багатьох ЗМІ і, звичайно, дістався і наших краян.
Напередодні закарпатці стали поширювати повідомлення, ніби попередження "від друзів" чи знайомих, із закликом при переказі коштів з картки на карту не вказувати у полі "призначення платежу", що це оплата послуг чи товарів, адже у зв’язку із перевіркою, яку проводить ПриватБанк, заблокованими виявляться обидві картки – і відправника, і одержувача.
Також у заяві йшлося про те, що call-центр банку начебто телефонує власникам карток і просить озвучити цю інформацію особисто.
"Жодного разу банківська установа не може вплинути на клієнтів при оплаті товарів та послуг. ПриватБанк ні в якому разі не телефонує клієнтам для уточнення цілей перерахунку коштів. Якщо вам телефонують ніби як представники банку або зі служби безпеки банку та уточнюють інформацію по платежам - будьте обережні, це можуть бути шахраї.
І пам’ятайте, що для здійснення переказу коштів, платнику потрібно знати тільки номер рахунку, все! Інша інформація вважається конфіденційною і її розголошувати не можна!", - розповідає прес-служба "ПриватБанку" в Ужгороді.
Редакція Zaholovok.com.ua, у свою чергу, радить поширювати серед друзів тільки перевірену інформацію з надійних джерел і не створювати паніку дарма.