Сила соцмереж та квитки, які продає
сам
Ганс Кіфер
«Треба зізнатися у тому, що через «оренди» (обласний
муздрамтеатр
надає в оренду велику сцену для розважальних шоу, концертів тощо), глядач почав сприймати
наш
театр як якусь розважальну структуру, – пояснює Михайло Фіщенко. – А хотілося постійно
вистав,
які б залишали після себе певний післясмак. Вистави, які б піднімали проблеми сьогодення
нашого
суспільства. П'єси, які дарували б певні емоції. На цьому ґрунті і виникла наша Мала сцена.
А
якщо взагалі коротко казати, то ставлю вистави, в яких я хотів би грати як актор».
Незважаючи на відмінний від великої сцени репертуар та великий ентузіазм трупи, треба було
якось
повернути глядача до театральної сцени. До справи взявся актор Рудольф Дзуринець. І пішов у
соцмережі. «Ми стільки часу і зусиль потратили на виставу, а все притихло. Я не міг
доказати, що
у нас є театр. Бігав з тими афішами, розказував, що у нас відкрилась Мала сцена. А на мене
здивовано дивилися: що, у театрі є актори? Звикли до співаків та шоубізнесу на сцені. Я
зрозумів, що просто так квитки не будуть брати. Відкрив сторінку у ФБ і почав продавати
квитки»,
– вже з ностальгією згадує той період Рудольф.