Сила соцмереж та квитки, які продає
                            сам
                            Ганс Кіфер 
 «Треба зізнатися у тому, що через «оренди» (обласний
                            муздрамтеатр
                            надає в оренду велику сцену для розважальних шоу, концертів тощо), глядач почав сприймати
                            наш
                            театр як якусь розважальну структуру, – пояснює Михайло Фіщенко. – А хотілося постійно
                            вистав,
                            які б залишали після себе певний післясмак. Вистави, які б піднімали проблеми сьогодення
                            нашого
                            суспільства. П'єси, які дарували б певні емоції. На цьому ґрунті і виникла наша Мала сцена.
                            А
                            якщо взагалі коротко казати, то ставлю вистави, в яких я хотів би грати як актор».
                            
                            Незважаючи на відмінний від великої сцени репертуар та великий ентузіазм трупи, треба було
                            якось
                            повернути глядача до театральної сцени. До справи взявся актор Рудольф Дзуринець. І пішов у
                            соцмережі. «Ми стільки часу і зусиль потратили на виставу, а все притихло. Я не міг
                            доказати, що
                            у нас є театр. Бігав з тими афішами, розказував, що у нас відкрилась Мала сцена. А на мене
                            здивовано дивилися: що, у театрі є актори? Звикли до співаків та шоубізнесу на сцені. Я
                            зрозумів, що просто так квитки не будуть брати. Відкрив сторінку у ФБ і почав продавати
                            квитки»,
                            – вже з ностальгією згадує той період Рудольф.