Новини

Луцька міськрада вивчає ужгородський досвід

Працівники Луцької міської ради сьогодні перебувають в Ужгородській міській раді для вивчення нашого досвіду роботи в системі електронного документообігу.

Семеро фахівців – із загального відділу, управління інформаційно-комунікаційних технологій, відділів кадрової роботи та нагород, архівного відділу,  відділу Державного реєстру виборців оглянули, як в Ужгородській міськраді організовано роботу аналогічних структурних підрозділів, а також реєстраційних служб, Центру надання адміністративних послуг, управління комп’ютерного та програмного забезпечення, відділу документального та організаційного забезпечення тощо.

Керуючий справами виконкому Ужгородської міської ради Олена Макара розповіла про етапи підготовки і власне запровадження електронного документообігу. Йшлося про розбудову єдиної мережі для всіх структурних підрозділів Ужгородської міської ради, серверне устаткування, особливості роботи програмного продукту АСКОД, допомогу і технічну підтримку київських фахівців – розробників системи, використання електронного цифрового підпису, проходження документів, створення різних модулів (як, наприклад, аудит комп’ютерної техніки), використання автоматизованого робочого місця керівника та інші нюанси. Після загальної дискусії луцькі колеги перейшли до роботи безпосередньо у структурних підрозділах Ужгородської міськради – кожен за своїм напрямом.

Більше фото - за посиланням

Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.