Новини

Фіскальна служба на Закарпатті видала понад 4500 електронних ключів

З початку поточного року у секторі реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Закарпатській області Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України видано 4762 електронні цифрові підписи.

Клієнти Центру отримують посилені електронні ключі та додаткові послуги на безоплатній основі.

Серед можливостей, які доступні власникам електронних цифрових підписів: отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі онлайн; реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді; пошук інформації у державних реєстрах; користування електронними системами звітності; участь в електронних торгах конфіскованого майна; отримання відомостей про нерухомість за даними власника нерухомого майна. З повним переліком можливостей, які стають доступні в "Кабінеті електронних сервісів" можна ознайомитись перейшовши за посиланням.

Варто зазначити, що в рамках програми "Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади" (EGAP), Міністерством соціальної політики створено електронний сервіс "Послуга призначення допомоги при народженні дитини". Відтепер, при використанні засобів електронного цифрового підпису, у тому числі АЦСК ІДД ДФС, можливо подати документи для призначення допомоги при народженні дитини у формі електронного документу без необхідності подачі документів у паперовій формі.

Нагадаємо, що в Закарпатській області діє один пункт Акредитованого центру сертифікації ключів, де клієнти можуть отримати безкоштовні послуги з генерації відкритих та особистих цифрових підписів, обслуговування посилених сертифікатів ключів, за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, Довідки за телефоном: (0312) 61–46–41. З повною інформацією щодо роботи АЦСК ІДД ДФС також можна ознайомитись на WEB ресурсі за посиланням.

ДФС у Закарпатській області

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.