Новини

Боротьба за лайки. Інстаграм кандидатів у президенти

Соціальні мережі – тренд у політичній рекламі. Напередодні виборів Президента України кандидати будь-яким способом намагаються перетягнути виборців на свій бік. Соцмережі стрімко ввійшли до лідерів списку інструментів, які кандидати із задоволенням використовують для захоплення уваги електорату. Наразі йде активна боротьба за лайки виборців в Інстаграмі. Деякі кандидати для піару використовують особисті акаунти, деякі – створюють нові сторінки для популяризації своєї діяльності.  А хтось взагалі не бачать сенсу витрачати сили і ресурси на подібну рекламу.

Зеленський: «найінстаграмніший» кандидат 

Перше місце заслужено займає шоумен та лідер Студії Квартал 95 –Володимир Зеленський. Зі значним відривом від інших кандидатів, він має 2,8 млн підписників. Справді, його сторінка є надзвичайно активною та «живою»: щодня він постить по кілька «сторіс» зі свого повсякденного життя.

Звичайно, популяність цього кандидата зумовлена його культурно-розважальною діяльністю. Основне наповнення сторінки  за останній місяць складають відеоролики, пов’язані з роботою актора – відео зі зйомок фільму «Слуга народу» чи гастролі Студії Квартал 95, а також короткі відеоповідомлення про політичну діяльність Зеленського.

Майже всі фото на сторінці – це селфі та відео з тренувань. Можливо, Зеленський навіть сам веде свою сторінку. Полюбляє політик і різні челенджі, наприклад, #лопатачеленж та #яклоун. Останній полягав у тому, щоб на відео розповісти про свою професію, про те, скільки заробляєш та сказати, що ти клоун, бо ти той хто ти є.

Порошенко: ділові зустрічі та прості люди

Щодо чинного Глави держави, то зрозуміло, що сам Президент свій інстаграм не веде, адже за день у нього виходить від 3 до 7 постів та стільки ж «сторіз». Зазвичай, це – звіти із ділових зустрічей, поїздок та різних визначних подій. Багато на сторінці Порошенка й фото із простими людьми. Таким чином можна припустити, що він хоче зблизитися із виборцями.

Значну частину постів присвячено Томосу та армії. Не рідко в його інстаграмі можна побачити фото дружини – Марини Порошенко.

Щодо активності користувачів, то коментують кожен допис близько 300 користувачів, при чому коментарі як позитивні, так і негативні. Можна робити висновок, що коментарі зі сторінки не видаляються.

Тимошенко: жіночність і гардероб

Юлія Тимошенко єдина жінка серед лідерів президентських перегонів.  Останнім часом вона дуже активно висвітлює своє життя в мережі Інстаграм. Варто  зазначити, що сторінка досить жіночна, як для звичайного політика, в цьому й її унікальність, – тут можна побачити як фото з дітьми та молоддю із різних міст, так і фото з ділових зустрічей.

Часто під фото є обговорення зовнішнього вигляду Юлії Володимирівни, варто їй тільки змінити зачіску чи одягнути нову сукню. Щодо контенту, то відео і фото дуже якісні, зрозуміло, що сторінку ведуть помічники політика.

Гриценко: серйозність, промови і рибалка

Анатолій Гриценко – «Все про політику і не тільки». Такий опис сторінки кандидата. Наповнення сторінки –  переважно, різні промо про ефіри політика на телебаченні та радіо. Показує, як їздить на рибалку та виступає із промовами на заходах.

Загалом, інстаграм цього кандидата нагадує сторінку звичайної людини, такого собі депутата сільської ради, який хоче повихвалятися своїми досягненнями, чи то ефірами, чи то черговим уловом, перед своїм електоратом. Але все ж помітна тенденція накрутки підписників,– чого тільки не зробиш, щоб бути популярним.

Ляшко: см’я і бабусі

Олег Ляшко – найбільш народний та «сімейний» кандидат у президенти, судячи з його інстаграму. Навідміну від інших кандидатів, його сторінка наповнена фото з бабусями. 

Дуже часто можна спостерігати пости з дружиною та дітьми, що може вказувати на те, що він хоче показати, наскільки він сімейна та домашня людина. Насправді інстаграм у кандидата дуже життєвий, схожий на сторінку пересічної людини.

Кива: м’язи і качалка

Чий інстаграм ми не могли оминути, так це Іллі Киви. Ви скажете: «Хто це такий і навіщо дивитися його Інстаграм?». Це один із найскандальніших кандидатів на пост Глави держави, у якого наразі досить низький рейтинг, але дуже навіть цікавий профіль в Інстаграмі. Майже кожен другий допис – відео або фото із качалки, де кандидат хизується, як піднімає сотні кілограмів і показує свою справжню чоловічу силу.

Що дає кандидатам у президенти активність у соцмережах?

Згідно зі статистикою, близько 62% українських користувачів всесвітньої павутини відвідують Інстаграм щодня. Середній вік користувачів – 18-30 років, і як свідчить практика?, люди саме цієї вікової категорії частіше за все не доходять до виборчих дільниць. Тому піарники радять кандидатам не ігнорувати соціальні мережі, але, разом із тим, не робити великі ставки на саме цю соціальну мережу.

Ми проаналізували сторінки найяскравіших кандидатів за останній місяць, і ось, що з цього вийшло:

Кандидат

Підписники

Дописи

Вподобання

Коментарі

 

Зеленський

1.8 млн

14

147637

4037

Порошенко

198 тис

140

4541

360

Тимошенко

121 тис

52

4116

94

Ляшко

22 тис

14

1399

50

Гриценко

15.8 тис

17

75

2

Кива

3.8 тис

15

145

5

 

Трійка, лідерів, як бачимо, збігається із даними соціологічних опитувань. Деякі кандидати (наприклад, Юрій Бойко) не мають сторінки в Інстаграмі. Подивимось, чи змагання за лайки буде відображатись на реальних рейтингах. 

Яна Буковецька, спеціально для Zaholovok.com.ua

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.