Новини

«Цього року маємо унікальні вибори і шалений вплив соцмереж», – Тодоров

Серед особливостей виборчої кампанії-2019 експерти, зокрема, називають надзвичайно активне використання соціальних мереж для поширення інформації про кандидатів та сильний вплив цих соціальних медій на рішення виборця.

Про це йшлося сьогодні, 13 березня, під час прес-конференції  про особливості та виклики в Ужгородському прес клубі.

За словами Ігоря Тодорова, д.і.н, професор кафедри міжнародних студій та суспільних комунікацій УжНУ, цьогорічні вибори – унікальні: «Насамперед, через велику кількість претендентів на пост Президента.  Певною мірою це репетиція, підготовка до парламентських виборів, але все одно, як на мене це занадто. Виникає питання до адекватності  багатьох кандидатів».

«Спостерігається розгул популізму, цікаво, чи самі кандидати не в курсі, чи електорат тримають за дурнів, бо питання зниження ціни на газ, вирішення питань корупції, все це вказує на те, що люди не орієнтуються у повноваженнях президента. Враження, що обирають месію, який вирішить всі проблеми.  І електорат сприймає це. Через безглузді обіцянки люди, здається, готові віддавати голоси. Насправді все дуже непередбачувано і  наразі не зрозуміло, хто має реальні шанси вийти у другий тур», – зазначив Ігор Тодоров. 

«Навідміну від попередніх виборів, є шалений вплив цифрових медій, соцмереж, навіть можна казати, що традиційні олігархічні фінансові впливи, розміщення білбордів, телевізійний вплив, , на мій погляд, стає меншим. Практино всі кандидати намагаються опанувати соціальні медії. Є певна  боротьба між кандидатами-лідерами Петром Порошенком, Юлією Тимошенко і Володимиром Зеленським. Створюється певна ілюзія особистого спілкування з кандидатом. Це світовий тренд. Наші теж намагаться використовувати цей ресурс, аби безпосередньо впливати на електорат», – пояснює Ігор Тодоров.  

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.