Новини

Журналісти показали, як супермаркети наживаються на штучній продуктовій паніці

Столичні магазини заробляють на продуктовій паніці і, прикриваючись дефіцитом, продають старі товари.

Про це йдеться в сюжеті програми "Гроші". В одному із центральних супермаркетів столиці працівники не на камеру розповіли журналістам, як старий товар "під шумок" продають за новими цінами. Тільки на олії у магазинках "накрутили" по три гривні з кожної пляшки.

Експерти переконують, що торгові мережі радо включилися в гру у паніку. Ледь не щодня піднімають ціни і навмисне створюють умови дефіциту.

"Взагалі в умовах такого хаосу, як ми зараз спостерігаємо, така паніка може відбуватися. І під час цієї паніки торгівля завжди буде помножувати ціни. Коли почався ажіотаж, вони почали обмежувати продаж продуктів харчування. Вони умисно спровокували більше зростання ажіотажу. Вони добре розуміли, що якщо вони обмежать продаж, люди будуть ще більше купувати", - розповів економіст Олександр Охрименко.

Аби перевірити, чи насправді така ефективна паніка на товари, журналісти "Грошей" вирішили провести експеримент. Вони закупили десятки свічок и вирішили поспекулювати зазвичай мало ходовим товаром. Журналісти вигадали легенду, начебто столична влада видала постанову про періодичні відключення світла. Історія підкріпили фейковими новинами з інтернету та нашвидкуруч намальованим графіком відключення світла. Фейкові спекулянти заманювали українців вигаданою новиною про відключення світла і агітація спрацювала. За 20 хвилин журналістам вдалося розпродати всі свічки, які в них були, - пише ТСН.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.