Новини

Закарпаття хоче виділити більше 3 мільйонів на модернізацію ЦНАПів

На розгляд сесії облради пропонується також проект рішення про Програму підтримки діяльності центрів надання адміністративних послуг на 2015 рік.

Програма підтримки діяльності центрів надання адміністративних послуг на 2015 рік розроблена департаментом економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації з метою автоматизації діяльності центрів надання адміністративних послуг, поліпшення якості надання адміністративних послуг, включаючи підвищення рівня комфортності обслуговування суб’єктів звернення, їх повного та вичерпного інформування та консультування, запровадження новітніх інформаційних технологій, сучасних методів та засобів збирання, обробки, зберігання даних.

Одним із проблемних питань належного функціонування центрів надання адміністративних послуг залишається відсутність програмно-технічного забезпечення з налагодження електронного обігу документів.

Головною метою Програми є сприяння у забезпеченні інформаційних потреб суспільства, держави, громадян, поглиблення та розвиток інформатизації центрів надання адміністративних послуг і, як наслідок, – удосконалення взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з громадою та бізнесом області, сприяння соціально-економічному розвитку регіону шляхом упровадження сучасних та перспективних інформаційних технологій в усі сфери життєдіяльності регіону.

Завданням Програми є технічне та інформаційне забезпечення Центрів надання адміністративних послуг, впровадження системи електронного документообігу, придбання програмного забезпечення, обладнання для електронної черги, предметів довгострокового користування.

Фінансове забезпечення здійснюється за рахунок коштів обласного та місцевих бюджетів. Загальний обсяг фінансування Програми становить 3 414,0 тис. грн, в тому числі: обласного бюджету 3234,0 тис. грн, місцевих бюджетів 180,0 тис. гривень.

Реалізація заходів Програми дозволить забезпечити спрощення процедури надання адміністративних послуг та зменшення часу на отримання відповідних послуг, у перспективі – отримання послуг без відвідування ЦНАП, створення комфортних умов для суб’єктів звернень та їх належне обслуговування, впровадження автоматизованої системи контролю і організації діловодства при наданні адміністративних послуг забезпечить якісно новий рівень управління, зміцнить довіру до влади, вдосконалить взаємодію між органами державної влади та органами місцевого самоврядування, бізнесом, громадянами та посадовими особами, - пише прес-служба облради. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.