Закарпатцям пропонують підвищити свою фінансову грамотність

Проблема захисту прав споживачів набула особливої гостроти і актуальності в умовах розвитку та розширення спектра небанківських фінансових послуг.

У процесі вибору послуги споживачі, як правило, не мають достатньої інформації та необхідних знань про особливості та споживчі характеристики фінансових послуг, не завжди можуть об'єктивно оцінити рівень ризиків та порівняти умови надання фінансових послуг, що пропонують небанківські фінансові установи.

З метою підвищення фінансової грамотності населення за сприяння Програми USAID "Розвиток фінансового сектору" (FINREP-II) Нацкомфінпослуг було розроблено брошуру "Споживачу небанківських фінансових послуг". Дана брошура містить інформацію про фінансові установи, які надають небанківські фінансові послуг, та покликана допомогти споживачеві небанківських фінансових послуг покращити рівень особистої фінансової грамотності.
Із брошурою можна ознайомитись за посиланням, - пише управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю ОДА.

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання
Loading...