Новини

Закарпатцям під час „гарячої лінії” розкажуть про субсидії на опалення

21 та 22 листопада закарпатці можуть звернутися з питаннями про призначення житлових субсидій на опалювальний сезон, а також монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг на «гарячу лінію».

Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА у зв'язку з реформуванням системи надання житлово-комунальних послуг та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення, 21 та 22 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.     
Телефонуйте на обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484 або ж надсилайте „електронне звернення” перейшовши адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/
Тематика, дата, час проведення спеціалізованих „гарячих ліній” наступні:
21 листопада - з питань призначення житлових субсидій на опалювальний період 2019 - 2020 роки. Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 17:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва);
22 листопада - з питань монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 16:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва).

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.