Новини

Закарпатських журналістів запрошують на тренінг «Економіка реформованих друкованих ЗМІ: проблеми, ризики, можливості»

7 квітня (п’ятниця) у приміщенні Ужгородського прес-клубу за адресою: м.Ужгород, пл.Жупанатська, 15/4 відбудеться тренінг для представників районних ЗМІ на тему: «Економіка реформованих друкованих ЗМІ: проблеми, ризики, можливості».

Просимо повідомити ПІБ представника редакції, який братиме участь, на адресу Ужгородського прес-клубу uzhgorod@cure.org.ua

Тренер: Горобець Валерій, медіа-тренер, експерт спільної програми ЄС та РЄ «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні», редактор Новотроїцької районної газети «Трудова слава» (Херсонська область), Заслужений журналіст України.

ПРОГРАМА
10:30 – 11:00 реєстрація учасників, знайомство, кава-брейк.
11:00 – 11:30
- Короткий огляд фінансово-економічного стану місцевих друкованих ЗМІ за підсумками трьох останніх років (макро-аналіз). 
- Структура доходів та витрат. Тенденції, оцінка ситуації, висновки.

11:30 – 12:00
- Поточна ситуація із реформуванням. Головні проблеми та ризики для учасників другого етапу, алгоритм їх вирішення.

12:00 – 14:00 (основний блок, частина-1)
Економіка реформованої місцевої газети 
- Фінансовий мікро-аналіз на прикладі кількох місцевих газет. 
- Для чого потрібні стратегія та план розвитку ЗМІ, вивчення аудиторії та ринку? 
- Бізнес-план «для чайників» (головні позиції). 
- Передплата + роздріб: як збільшити тиражі?
- Передплатна і роздрібна ціна: розумну межа.
- Формування роздрібної ціни видання: не продавати в збиток.

14:00 – 15:00 Обід.

15:00 – 16:45 (основний блок, частина-2)
- Шляхи зменшення витрат. 
- Логістика доставки та друку газет.
- Розумна оптимізація штатного розкладу.
- Вибір системи оподаткування після реформування. 
- Оптимізація податкового навантаження.
- Головні джерела доходів. 
- Урізноманітнення джерел доходів. 
- Невикористані резерви. Нові можливості. 
- Висвітлення діяльності органів влади після реформування: нова «філософія» стосунків, збільшення надходжень.

16:45 – 17:00. Перерва на каву.

17:00 – 18:00 (основний блок, частина-3)
- Шляхи збільшення надходжень від реклами.
- Ціна рекламної площі. 
- Можливі способи кооперації зусиль в рекламній сфері і випуску газет заради виживання і розвитку. Огляд існуючих практик.
- Запитання-відповіді.

Транспортні витрати відшкодовуються при наявності квитків

Прохання повідомити ПІБ учасника від редакції на адресу прес-клубу uzhgorod@cure.org.ua

Тренінг проводиться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.