Новини

"Закарпатгаз" щодня виїжджає на 30 викликів

За дев’ять місяців 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Закарпатгаз" відреагувала на понад 8,3 тисячі заявок споживачів газу.

В середньому за добу служба приймає від клієнтів майже 30 викликів.

За даними "аварійників", найчастіше проблеми при користуванні природним газом у побуті виникають при самовільному встановленні, заміні газового обладнання, експлуатації клієнтами газових приладів в неналежному технічному стані та недотримання вимог безпеки під час користування ними.

"Зі зниженням температури на вулиці кількість аварійних заявок зростає. У середньому - майже на чверть. У першу чергу це пов’язано з більш інтенсивним використанням газових приладів. Нагадуємо: ліквідація аварійних ситуацій нашою службою виконується цілодобово і безкоштовно. Викликати фахівців можна у будь-яку пору доби за номером 104 або (0312) 61-94-11», - розповідає старший інженер аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Закарпатгаз" Павло Присяжнюк.

Загалом Товариство обслуговує майже 271 тисячу побутових споживачів газу в області. 

Неодмінно викликайте аварійну газову службу "104" якщо:

• ви відчули запах газу (одоранту);
• раптово зник газ у Вашій оселі;
• знизився або підвищився тиск газу у мережі;
• ви помітили, що в роботу газових мереж втручаються сторонні особи;
• сталося пошкодження газової мережі;
• сталася пожежа, вибух. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.