Новини

"Закарпатавтотранс" пояснив, чому відмовляє пільговикам

Пояснення відмови перевозити пільговиків надав сам перевізник ВАТ "Закарпатавтотранс".

"Останнім часом в засобах масової інформації все частіше з’являється інформація про грубе порушення ВАТ «Закарпатавтотрансом» Законів України. Новину висвітлюють у різних варіаціях: прозвучало і те що Прокуратурою м.Ужгород розпочато кримінальне провадження щодо службових осіб ВАТ «Закарпатавтотранс», Власник автостанцій затриманий, накажуть керівництво монополіста, ВАТ «Закарпатавтотранс» відповість за свої вчинки і т.д. – Комедія особисто для мене, Обурення для Товариства, мрія для окремих громадян що замовляють брехливі репортажі, обдурення для пасажирів, втіха для контролюючих органів та напруга для перевізників. Звісно можна й надалі не реагувати на подібні інформаційні сплески, але ситуація набирає обертів. Особисто очільник області п.Губаль В.І. виявив турботу і відреагував на телефонний дзвінок громадянки, якій не продали квиток на АС Ужгород-1. Подія трапилась 25 березня. Лячно від думки що чиновники вищого рангу в області тями не мають щодо діяльності на ринку пасажирських автобусних перевезень. Не виключено що його теж дезінформують, але непрофесіоналізм та небажання віднайти корінь проблеми, ігнорування численних листів з проханням навести лад в системі пасажирських перевезень, наклеп на діяльність Товариства, явний підкуп журналістів показують не здатність відповідати за обов’язками згідно займаної посади . Саме цей випадок змусив мене внести Роз’яснення щодо Закону Україну «Про автомобільний транспорт».

ВАТ «Закарпатавтотранс» надає послуги як перевізникам так і пасажирам. Зосереджуємо увагу на тому, що з багаточисленних учасників ринку перевезень, саме наша діяльність направлена на моніторинг пасажиропотоку, аналіз потреб ринку пасажирських автобусних перевезень, підвищення якості обслуговування та розвиток транспортної інфраструктури зокрема. З багатьох учасників ринку перевезень, ми являємось чи не єдиними, хто дійсно прагне справедливого, прозорого та правового вирішення комплексу проблем, пов’язаних з викликами та загрозами що призводить до поступового знищення транспортної інфраструктури в краї", - пише керівник підприємства Кречко.

"Тобто підставою для здійснення пільгового перевезення являється НЕ квиток, а ПОСВІДЧЕННЯ! Пільгові перевезення відповідно до Закону НАДАЄ ПЕРЕВІЗНИК і аж ніяк не автостанція області. До речі, автостанції взагалі не здійснюють перевезень . Послуги автостанції для пільгової категорії громадян є платними і стягуються у вигляді автостанційного збору. Саме тому, громадяни з правом пільгового проїзду які БАЖАЮТЬ скористатись послугами автостанцій повинні сплатити станційний збір тим самим придбати квиток за символічну ціну. В Закарпатській області існує 1481 зупинок, з яких лише 19 є підконтролем ВАТ «Закарпатавтранс». Отож переходим до наступної статті", - пише Кречко. 

"Що це означає? – Компенсація за здійснення пільгових перевезень пасажирів є зобов’язанням органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування відповідно до закону. На сьогоднішній день ЖОДЕН міжміський перевізник не отримав дотації за перевезення пільгової категорії громадян. Це десятки млн. грн. Постала проблема саме існування багатьох перевізників, рентабельності їхньої діяльності. Тому між вибором перейти у тінь, припинити свою господарську діяльність чи обмежити кількість пільгових перевезень – перевізники надали перевагу останньому до моменту фактичного виконання організатором – Закарпатською обласною державною адміністрацією вимог частини 4 статті 37 Закону України «Про автомобільний транспорт» що не суперечить діючому законодавству України. Зосереджується увага на факті, що перевізники області не припинили обслуговувати пільгову категорію громадян, а ОБМЕЖИЛИ. Так, 25 березня 2015 року АС Ужгород-1 було реалізовано 560 пільгових квитків, в цілому по області - 1670.

АДМІНІСТРАЦІЯ Закарпатської ОДА за роки незалежності України не сплатила жодної гривні компенсації на міжміських рейсах, перевізники ЗМУШЕНІ через збитковість обмежувати перевезення пільгової категорії, а звинуватили в порушеннях ВАТ «Закарпатавтотранс», - йдеться у заяві. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.