Новини

За півроку Ужгород зекономив трохи більше 111 тисяч гривень

Про це йдеться у довідці про виконання заходів щодо раціонального, ефективного та економного використання коштів бюджету міста Ужгород за 1 півріччя 2014 року.


Протягом першого півріччя фінансування проводилось в першочерговому порядку на оплату праці, оплату за спожиті енергоносії, харчування та медикаменти. На захищені статті видатків направлено 98,1 % відсотка від загальної суми видатків бюджету міста без трансфертів.

Використання коштів по незахищених статтях видатків проводилось на вкрай необхідні витрати, які забезпечують життєдіяльність установи, а саме: оплата послуг зв'язку, сплата податків та інші необхідні витрати. На вказані цілі та фінансування міських програм спрямували 1,9 відсотка від загальної суми видатків бюджету міста без трансфертів.

За інформацією головних розпорядників бюджетних коштів, проводиться моніторинг цін закупівель по установах в порівнянні з середньостатистичними по місту. Так, наприклад по закладах охорони здоров'я в пологовому будинку та центральній міській клінічній лікарні проведено перевірку та встановлено, що з метою економного витрачання закуплених продуктів харчування щоденно складається меню-розкладка на основі наданих порційних вимог старших акушерок та сестер відділень,які попередньо проводять опитування пацієнтів на предмет потреби забезпечення їжею. Також в червні проведено моніторинг цін , станом на 1 травня, за результатами якого встановленого ціна на придбані продукти харчування в основному не перевищує середньостатистичних по місту. По окремих видах продуктів були незначні відхилення (макаронні вироби +38 копійок, крупа манна 50 копійок, олія соняшникова 44 копійки). У вказаному випадку було запропоновано змінити постачальника, але враховуючи ситуацію з наявністю заборгованості та невчасними розрахунками постачальники відмовляються співпрацювати та поставляти продукти харчування.

Придбання автотранспортних засобів меблів, ноутбуків, побутової техніки, мобільних засобів зв'язку, проведення ремонту кабінетів та оплати послуг мобільного зв'язку не проводилось.

Протягом першого півріччя для оплати судових зборів, продовжено дію Програми виконання рішень судів та інших виконавчих документів на 2014 рік на яку здійснено перерозподіл бюджетних призначень в сумі 200 960 грн. Нових програм затверджено не було.

Кошториси установ складалися у відповідності до чинного законодавства. Фінансове управління провело перевірки на предмет правильності складання і затвердження кошторисів, недопущення зайвих асигнувань в кошторисах, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями у відділі охорони здоров'я та управлінні у справах культури,спорту, сім'ї та молоді. Порушень в результаті перевірок не встановили. Аналогічні перевірки планується провести протягом липня- серпня поточного року в управлінні праці та соціального захисту населення, департаменті міського господарства, виконавчому комітеті, управлінні освіти.

Збільшення чисельності працівників бюджетних установ міста протягом першого півріччя не було.

За даними відділу охорони здоров'я за січень-червень 2014 року коштів отриманих у вигляді міжбюджетного трансферту від Ужгородського району використали у сумі 3,9 мільйона гривень, що становить від річної суми 59% . Наразі додатково видано наказ по відділу охорони здоров'я щодо посилення контролю за прийом громадян Ужгородського району в межах трансферту.

За інформацією головних розпорядників коштів, проводиться щомісячне звітування та моніторинг програм шляхом подання звітів та аналітичних інформацій. Наприклад, по відділу охорони здоров'я проведено вибіркову перевірку достовірності показників поданих установами в міській поліклініці та ЦМКЛ. Відхилень в процесі перевірки не виявили.

Протягом першого півріччя управліннями використовується по одному автомобілю.

Нарахування та виплата заробітної плати проводиться в межах затвердженого фонду заробітної плати. Фінансовим управлінням проводиться контроль шляхом проведення аналізу фактично нарахованої заробітної плати бюджетних установ міста.

За інформаціями головних розпорядників бюджетних коштів проводиться контроль за витрачанням бюджетних коштів шляхом отримання звітів від підвідомчих установ. Управління бюджетними коштами здійснюється в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного та економного використання коштів. Для прикладу по управлінню освіти проведено ряд управлінських нарад з керівниками освітніх закладів стосовно пріоритетних напрямків витрачання бюджетних коштів, економного використання енергоносіїв. Також проводиться контроль за використанням бюджетних коштів, особами визначеними відповідальними за внутрішній фінансовий контроль.

За інформацією, поданою департаментом міського господарства двічі на рік відділом технічного нагляду за капітальним ремонтом об'єктів благоустрою та житлового фонду за участю представників УДАІ УМВС України в Закарпатській області проводиться комісійне обстеження дорожнього покриття вулиць міста Ужгород про що складаються акти. У випадку надходження скарг від мешканців письмово інформується відділ муніципальної поліції, проводиться комісійне обстеження зі складання адміністративних протоколів за ст.. 150 КпАП (зокрема в червні 2014 року стосовно ТОВ "Олл-Тех", вул.. Заньковецької). Також повідомлено про виконані роботи по поточному ремонту 17 вулиць на загальну суму 1 372 129 грн.

За інформацією поданою відділом транспорту, державних закупівель та зв'язку, у 2014 році заплановано проведення закупівель на суму 47,8 мільйона гривень. За січень-червень 2014 року розпорядниками коштів проведено 85 процедур закупівель на загальну суму 34,3 мільйона гривень, з них 63 процедури відкритими торгами, 2 запити цінових пропозицій, 20 закупівель у одного учасника. Укладено договорів за січень- червень 2014 р. на суму 31,6 мільйона гривень 585,8 тисяч гривень. За інформацією поданою у відділ за вказаний період виконано за договорами по проведених процедурах на загальну суму 7,7 мільйона гривень .

В цілому економія від проведених заходів за перше півріччя склала 111,2 тисяч гривень, з них обмеження використання коштів на незахищені статті 16,0 тисяч гривень, припинення витрат на послуги мобільного зв'язку 4,4 тисяч гривень,обмеження виплат стимулюючого характеру 40 тисяч гривень, запровадження жорсткого режиму економного витрачання енергоносіїв 50,8 тисяч гривень.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.