Новини

З початку року «Закарпатгаз» здійснив понад 2,6 тисячі аварійних виїздів

Протягом трьох кварталів поточного року працівники аварійно-диспетчерської служби (АДС) ПАТ «Закарпатгаз» задовольнили 2648 викликів, пов’язаних з аварійними ситуаціями.

-1585 викликів «аварійки» з початку року – це заявки від побутових споживачів про витік газу або несправність газового обладнання, - констатує начальник аварійно-диспетчерської служби підприємства Павло Присяжнюк. - Тож чи не кожного дня спільно зі службою внутрішньобудинкових мереж ліквідовуємо до 20 позаштатних ситуацій на лічильниках, відключаючих пристроях, газових плитах та котлах з конвекторами. Понад 570 викликів протягом трьох кварталів задовольнили в супрязі зі службою підземних газопроводів, адже стосувалися вони локалізації аварійних ситуацій на газорегуляторних та шкафних газорегуляторних пунктах, усунення механічних пошкоджень та поривів на газопроводах, ремонту флянців, стояків відкритих пристроїв та іншого обладнання. Серед решти 490 викликів 5 стосуються скрапленого газу, 24 хибних та 461 - в результаті яких витоків виявлено не було. Як приклад, наведу один з найсвіжіших та найбільш резонансних, коли ужгородська пенсіонерка, забула на газовій плиті страву, що готувалася і вщент вигоріла, мало не позбавивши життя саму господиню та піддавши відчутній небезпеці здоров’я і життя її сусідів…

Як бачимо, більшість аварійних випадків стається через порушення споживачами правил експлуатації газових приладів. Ще серед причин НП - самовільне втручання в роботу, зношеність та несправність газового обладнання. Аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Закарпатгаз» оснащена спеціалізованими автомобілями, що укомплектовані радіозв’язком, інструментами, проблисковими маячками блакитного кольору та іншим технічним обладнанням, як того вимагають Правила безпеки систем газопостачання України. Якщо ж машину з метою ліквідації аварійної ситуації потрібно якнайшвидше скерувати до місця виклику, на допомогу приходить система GPS-навігації, якою обладнана «аварійка» і яка дозволяє якнайточніше визначити найближчу до аварійної ситуації бригаду.

- Важко навіть уявити собі, до яких наслідків може призвести неналежне реагування аварійників бодай на один з буденних викликів. Перш за все, це – безпека газопостачання, здоров’я і життя наших співгромадян, - пояснює перший заступник голови правління-головний інженер ПАТ «Закарпатгаз» Андрій Горват. – Кількість викликів «аварійки» значно зростає в холодну пору року, коли споживачі все активніше вдаються до використання газового обладнання. Тож «Закарпатгаз» бачить свою роль у повсякчасному нагадуванні споживачам про правила безпеки при користуванні газом у побуті. Товариство і клієнт працюють, образно кажучи, в одній упряжці. Якщо обов’язок першого безпечно та безперебійно доставити газ у помешкання закарпатців, то останні повинні максимально грамотно й обережно розпорядитися природним багатством, задовольняючи свої побутові потреби. Тож будьмо уважними й взаємно відповідальними: від цього залежить чи залишиться для нас природний газ – благом цивілізації, а чи стане смертельною загрозою. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.