Новини

Як змінилася реклама в Ужгороді за останні три роки. ФОТО

Існує така закономірність, що поступові зміни, які відбуваються довкола, є не дуже помітними у порівнянні з різкими і радикальними.

Про проект Колись і нись №2 пише молодий ужгородський архітектор Володимир Павлишин. 

"Ми вирішили прослідкувати, як змінювалась за останні три роки ситуація з зовнішньою рекламою та "захаращенням" в центрі міста Ужгород і знайшли суттєві покращення, які досягнуто завдяки старанням активістів та громади", - йдеться у повідомленні хлопця.

Порівняння фото Ужгорода в 2011 та 2014 роках дивіться тут. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.