Новини

Як налагодити роботу комунальним мас-медіа після роздержавлення

У конференц-залі готельного комплексу "Avalon Palace" (м.Тернопіль) відбувся тренінг «Стратегічне планування в медіа-організації або як потрапити у майбутнє» для головних редакторів ЗМІ західних областей. У цьому заході, який проходив у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці «Українського медійного проекту (У-Медіа), що реалізується "Інтерньюз в Україні" й фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID), узяв участь і автор цих рядків. 


Заняття проводили тренери Дмитро Кліманов - генеральний директор ТОВ РІА «K&K», один із перших регіональних видавців України, якому належить розробка та впровадження регіонального новинневого сайту із платним доступом до контенту, співзасновник Асоціацій видавців періодичної преси та "Незалежні регіональні видавці України" і Євген Таратухін – головний редактор ТОВ РІА «K&K», "Видавничий дім «Телегазета» й Ірина Савченко - програмний координатор "Інтерньюз". 
Зокрема, Д. Кліманов виклав такі питання, як візуалізувати мету, модель минулого та сьогодення, формулювання місії для минулого, теперішнього та майбутнього, розповів про бізнес-план,
бізнес-стратегію, презентацію бізнес-стратегій і тактику маркетингу. Натомість Є.Таратухін роз’яснював, що таке газетний дизайн і верстка, принцип їхньої побудови, розказав про робота з фотокадрування, інформаційну графіку і її види, алгоритм та етапи редизайну. І. Савченко ознайомила про грантові можливості для новостворених газет, принципом роботи SWOT-аналіз.
Відтак проводилися практичні завдання: аналізувалися газети, йшлося про читачів, рекламодавців і конкурентів. А на завершення - запитання-відповіді.


Учасники тренінгу дійшли до висновку, що такі семінари вкрай необхідні. По-перше, медійники поспілкувалися між собою, поділилися з труднощами в цьому нелегкому часі. Отримали роздаткові матеріали
та засвоїли знання, зокрема, що таке стратегічне планування, хто такі читачі, як вони переглядають зміст газети, види сторінок, їх особливості(тематичні, спеціальні, шпальти розваг, ТВ-програми, думок читачів), інформаційні блоки, структуру видань і т. д.
Слід сказати, що організатором такого корисного тренінгу була керівник ГО «Тернопільський прес-клуб" Анжела Кардинал. В учасників залишилися приємні спогади та враження, за що вони їй щиро вдячні.

Василь ШЕТЕЛЯ,
член Національної спілки журналістів України

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.