В Ужгороді студенти допомагатимуть мерії з розробкою програмних продуктів

Про це йшлося сьогодні, 14 липня, під час зустрічі представників Ужгородської міської ради із керівництвом УжНУ.

Насамперед обговорили та визначили напрями співпраці – стажування та проходження практики студентами у міській раді, залучення молоді до різних культурних заходів, що проходять у місті, в тому числі, проведення восени Дня міста, створення школи молодого посадовця, ресурсного центру для молоді та інші.

Детально розглянули можливість стажування в Ужгородській міській раді. Зокрема, Микола Сюсько запропонував долучити студентів факультету інформаційних технологій до розробки програмних продуктів, які сприятимуть розвитку електронної демократії та функціоналу Smart City («розумних міст»).

Проректор з науково-педагогічної роботи УжНУ Мирослава Лендьел запропонувала запровадити в Ужгороді школу молодого посадовця. Розповіла, що такий досвід є у Вінниці: «Школа молодого посадовця – це проект, який запровадила Вінницька міська рада спільно із Донецьким національним університетом імені Василя Стуса, що працює тепер у цьому місті, та за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Головна мета проекту – сформувати комплекс професійних та особистісних компетентностей сучасного державного службовця. Передусім, у Вінниці програма була орієнтована на формування кадрового забезпечення департаменту економіки та інвестицій міської ради».

Загалом під час обговорення виникло багато різних ідей, пропозицій, над якими необхідно працювати та шукати механізми їх реалізації. Тому вирішили створити робочу групу з представників міськради та вишу, що підготує меморандум про співпрацю, який на початку нового навчального року підпишуть міський голова Ужгорода Богдан Андріїв та ректор УжНУ Володимир Смоланка, - повідомляє Ужгородська міська рада. 

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання
Loading...