Сьогодні, 23 грудня, під час сесії Ужгородської міської ради, депутати прийняли Програму інформатизації діяльності Ужгородської міської ради та її виконавчих органів на 2016-2018 роки, обсяг фінансування якої становить 6 мільйонів гривень.
Як йдеться у документі, головне завдання Програми: сформувати ефективний механізм спілкування та взаємодії з громадою і впровадити інструменти електронного урядування та електронної демократії. Мета Програми: створення оптимальних умов для задоволення інформаційних потреб і реалізації прав громадян, виконавчих органів міської ради, організацій, громадських об’єднань на основі формування і використання інформаційних ресурсів та сучасних технологій.
Головний розпорядник коштів: виконавчий комітет Ужгородської міської ради.
Загальний бюджет Програми: 6,0 млн грн. Фінансове забезпечення – з бюджету міста.