Про це 12 серпня під час прес-конференції розповів Андрій Уманський, комерційний директор фірми «Автоімідж».
Саме ця компанія курує половину GPS-трекерів у міському транспорті Ужгорода.
«Автоімідж» у містах окрім встановлення самих трекерів забезпечує і ряд додаткових послуг, як-от система GPS-стеження через мережу Інтернет, електронні табло, які окрім демонстрації часу прибуття автобуса, роздають Wi-Fi та мають можливість підзарядки. Ця ж компанія у деяких містах фінансувала встановлення автобусних зупинок.
В Ужгороді «Автоімідж» був готовим на такі ж дії, однак транспортна комісія у останній момент скасувала конкурс і дозволила перевізникам самостійно обирати постачальника GPS-послуг.
Як результат, половина перевізників скористалися послугами ужгородської компанії, тож єдиний моніторинг транспорту у місті став неможливим.
Втім, компанія готова у тестовому режимі встановити у місті одне табло, а також спробувати на декількох автобусах систему голосового інформування для сліпих.