Лекції викладачів будуть в Інтернеті, а студенти зможуть виконувати завдання онлайн.
Крім того, буде налагоджено електронний документообіг й електронний репозитарій публікацій. Саме такі складові впровадження інноваційних технологій у навчальну та адміністративну діяльність ДВНЗ «УжНУ» озвучили під час Вченої ради 29 вересня.
Серед інших питань порядку денного – підготовка до осінньо-зимового періоду, навчання у кредитно-модульній системі, створення комісії для формування нового складу Вченої ради і вдостоєння звання «Почесний доктор УжНУ».
Розробку електронної форми навчання вже розпочали в Навчально-науковому інституті інформаційно-комунікаційних технологій УжНУ. Етапи виконання масштабних інновацій презентував Олександр Дубів – в. о. директора цього Інституту.
Ректор УжНУ Володимир Смоланка наголосив на важливості переходу вишу на електронну форму навчання й висловив сподівання на швидку реалізацію такої новації у виші.
Протягом наступного року університету треба виконати 5 етапів, які в цілому обумовлюють і стратегію його розвитку. Серед них:
- Упровадження системи електронного навчання
- Поліпшення іміджу університету в мережі Інтернет
- Створення єдиного електронного репозитарію публікацій
- Запровадження електронного документообігу
- Організація курсів підвищення кваліфікації у сфері ІТ