Новини

Ужгородці висміяли київське агентство, яке хоче зайнятися брендом міста

 Своє бачення брендингу міст ужгородським чиновникам учора представили брендмейкер, політбрендолог, засновниця та генеральний директор міжнародного бренд-консалтингового агентства Branding&Consulting VVV Вілена Воронова та її колега Інна Силантьєва.

Минулого року на конкурс із розробки бренду подали пропозицію лише дизайнери студії Домініка Левицького. Результати їх роботи можна переглянути тут. І, до слова, містяни переважно одобрюють цей варіант брендування Ужгорода.

А от гості зі столиці представили, як йдеться у прес-релізі, науковий підхід до брендування міст загалом.

"Вілена Воронова наголосила, що бренд повинен працювати на підвищення конкурентоздатності міста на міжнародному та внутрішньому ринках. Тому потрібно не лише розробляти графічну символіку, продумовувати кольорову гаму, а насамперед визначитися з баченням позиціонування розвитку Ужгорода, ґрунтувати графічне зображення на концепції міста, напрямах його розвитку. Скажімо, можна створювати і просувати місто-курорт, велнес-центр, осередок спортивної бази, медичних чи стоматологічних високоякісних послуг, мистецьке місто тощо", - йдеться у повідомленні.

Утім, в соцмережах ужгородці піддали сумніву компетентність цієї фірми. Чимало претензій викликав у користувачів Фейсбуку сайт  Branding&Consulting VVV. Також ужгородці висміяли пропонований фірмою "LUXURY CONSULTING".

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.