Про це 28 липня під час прес-конференції розповів ужгородський активіст Віталій Грегор.
За його словами, договори між перевізниками і міською радою є цілком формальними, Вони по факту не передбачають ніякої серйозної відповідальності за порушення своїх зобов’язань.
Йдеться у них хіба про письмове попередження у разі наявності таких.
Договори з 18-ма перевізниками будуть чинним до грудня, тобто за три місяці до цього міськрада вже повинна готуватися до нового тендеру. У договорах, а думку Віталія Грегора, слід прописати базові умови, які б передбачали серйозні штрафні санкції і не спонукали свідомо затримувати автобуси на АТП як то було навесні 2015 року.
Окрім того активісти вже у судому порядку намагаються довести факт службової недбалості з боку працівників міськради, які допустили такі договори, Адже по суті останні применшують відповідальність перевізників. Та і сама відсутність істотних умов включає можливість анулювання договору.
Втім, як наголосила юрист Наталія Майстренко навіть при таких “недолугих умовах договорів” виконком має можливість через суд притягти перевізників до відповідальності.