Новини

Цифровий підпис в ДФС відтепер потрібно оформляти по-новому

Фахівці Головного управління ДФС у Закарпатській області інформують про те, які документи необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) фізичною особою.

Для отримання ЕЦП фізичній особі необхідні:

– заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця), у двох примірниках;

– копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта підписувача виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьового та зворотного боку та копія паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника.

Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково надається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову;

– копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника.

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія картки платника податків не подається.

Фахівці фіскальної служби наголошують:

– Посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua);

– Посилені сертифікати відкритих ключів формуються строком чинності до 2 (двох) років;

– Генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії клієнтів (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації). Кожен особистий ключ підписувача записується на окремий носій інформації.

– До розгляду не приймаються документи/копії документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст (фото) неможливо прочитати (розпізнати).

– У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою. У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) або копія паспорта підписувача виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьової та зворотної сторін) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчену підписом власника.

– Для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача. Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.

(ПРИКЛАД ЗАПОВНЕННЯ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ КАРТКИ) за посиланням http://zak.sfs.gov.ua/data/files/207496.pdf

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.