Новини

Студенти УжНУ флешмобом презентували логотип нової спеціальності

Днями студенти-журналісти в рамках практичного заняття з «Паблік рилейшнз» разом зі своїми колегами з інших факультетів влаштували флешмоб-презентацію логотипу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю», яка цьогоріч відкривається в Ужгородському університеті.

До заходу долучилася молодь філологічного, стоматологічного, математичного факультетів і факультету суспільних наук. Дійство відбулося на площі перед головним корпусом університету. Його учасники синхронно утворили логотип нової спеціальності, який уособлює креативність думок і пошук ідей.

Автором логотипу є кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри журналістики Леся Поліха.

«Основна ідея логотипу – варіативність підходів у рекламі й піарі. Графічно це втілено у фрагменті лабіринту, котрий має багато входів та виходів. Водночас знак синього кольору має елементи руху і напрямку, позначеного стрілкою. Синій колір у піарі, до слова, має позитивний зміст, а в символіці означає добру славу. Мені дуже суголосний вислів Оноре де Бальзака: «Щоб дійти до мети, людині потрібно тільки одне. Йти!». Маємо великий потенціал молоді, котра хоче рухатися й змінювати світ навколо себе. Спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» саме для таких – рухливих і креативних», – каже Леся Поліха.

Галина Риган

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.