Традиційно, наприкінці року, Туристичний інформаційний центр Закарпаття спільно з кафедрою туризму УжНУ проводять підведення підсумків та визначають кращих учасників туристичного ринку Закарпаття-2011 "За популяризацію та розвиток системи якості туризму".
Номінації 2011 року:
"Кращий санаторій та рекреаційно-оздоровча установа-2011"
"Кращий дитячий санаторій та дитяча рекреаційно-оздоровча установа-2011"
"Кращий готельний комплекс-2011"
"Кращий ресторанний заклад-2011"
"Кращий кондитерський заклад-2011"
"Кращий спортивний заклад-2011"
"Кращий дегустаційний зал-2011"
"Краща закарпатська етногастрономія-2011"
"Краща екзотична гастрономія-2011"
"Краща закарпатська кав’ярня-2011"
"Кращий туроператор-2011, що популяризує Закарпаття"
"Кращий туроператор екзотичних турів-2011"
"За кращу організацію екскурсійної діяльності-2011"
"Кращий фестиваль року-2011"
"За пропаганду Закарпаття в загальнодержавних засобах масової інформації-2011"
"Найкраща реклама туристичного обличчя Закарпаття 2011"
"Кращий туристичний інтернет-ресурс 2011"
"Відкриття року-2011"
"Краща садиба-2011"
"Кращий регіональний інвестор в розвиток туризму та рекреації-2011"
"Краща гірськолижна база-2011"
"Краща туристська анімація-2011"
"Кращий екскурсовод 2011 року"
Експертами з визначення кращих учасників ринку Закарпаття є:
менеджери туристичних підприємств, які здійснюють організацію турів на Закарпатті з України, Росії, Білорусії, Угорщини та Словаччини (110 підприємств), незалежні експерти, визначені "Турінформ Закарпаття", викладачі кафедри туризму ВНЗ області та журналісти, - повідомили в "Турінфоцентрі Закарпаття".