Новини

На кордоні між Ужгородом і Словаччиною всередині 2016 з'являться ворота

Про це 29 липня під час прес-конференції розповів Павло Білецький, голова ГО «ЗАВТРА».

Він зауважив, що вже протягом двох місяців до нього звертаються власники авто на іноземних номерах котрі щоп’ять днів повинні пересікати кордон. Однак, недавня рекондтрукців ПП “Ужгород” поставила подальшу можливість “пересічки”.

Начальник управління інфраструктури Закарпатської митниці ДФС Людмила Козловська запевнила, що з часу минулих прес-конференцій мало чого змінилося. Так ПП “Ужгород”, зокрема його пасажирська частина, підлягає реконструкції

“Наразі тривають тендери і коли виберуть підрядника, вони розпочнуться. Генеральний план реконструкції ПП “Ужгород” є стандартним. Він передбачає розмежування потоків на в’їзд і виїзд за допомогою воріт, аби не була можливість повернення транспортних засобів на територію України. Орієнтовний початок робіт припадає на кінець вересня-жовтень поточного року.”, - повідомила Л.Козловська.

Вона запевнила, що реконструкція почнеться не зі встановлення огорожі: “Перш за все, це будуть будівлі, споруди, дорожнє покриття. Огорожу встановлюватимуть у останню чергу. Ніяких змін у режимах планом реконструкції не передбачено”. Йдеться про середину 2016 року. 

Тобто, мова йде про технічні ворота. Хто саме їх відкриватиме та закриватиме наразі Л.Козловська не сказала, однак, порадила водіям ознайомитися з наказом №384 Державної митної служби від 15 квітня 2008 року, який саме регламентує розмежування території.

Віталій Григор’єв, перший заступник начальника відділу прикордонної служби “Ужгород” розповів, що позиція держприкордонслужби співпадає із законодавством. Тобто інспекторський склад, який входить у склад нарядів має вжити всі засоби, аби дотримати правил перетину кордону, як на в'їзд, так і на виїзд.

“Наразі у кодекс України про адмінправопорушення внесено зміни. За порушення правил в'їзду чи виїзду доведеться заплатити штраф розміром від 5 до 7 неоподаткованих мінімумів. У фізичному аспекті подібне питання не стоїть. Тож жодних додаткових засобів інженерних встановлювати не будуть”, - повідомив прикордонник.

Віталій Григорєв, однак, наголошує, що порядок руху по ПП не передбачає ніяких розворотів.

Окрім того водіїв не пропускатимуть через український пункт пропуску, якщо у них не буде діючої візи, згідно Закону України про прикордонний контроль.

Експерти наголошують, що ні поняття “нейтральної зони”, ні “пересічки” у законодавстві не існує. 

Як повідомив Павло Білецький в Ужгороді мова йде про кожну четверту машину. А присутні громадські активісти та власники авто зауважили, що не проти відмови від "пересічки", але просять зробити нормальну вартість на автомобілі. Інакше в Ужгороді виникнуть такі ж проблеми, як є у Великому Березному.

Людмила Козловська запевнила, що митниця знає про цю проблему і робота над її вирішенням ведеться.  

Comments
джо (не перевірено)

а этим душевно больным идиотам не понятно что наличе визы вообще не их компетенция??? есть четкий перечень документов которые может потребовать пограничная служба украины! и никакой визы в этом перечне НЕТ!

ср, 29/07/2015 - 16:07 Постійне посилання
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.