Новини

На Закарпатті зніматимуть пластилінові мультики про вибори

В Ужгородському прес-клубі відбулася презентація проекту Ужгородського прес-клубу«Виборча медіамайстерня на Закарпатті -2019», яка віднедавна запрацювала в Ужгородському прес-клубі за підтримки Української медійної програми (Інтерньюз)

Як розповіла Ірина Бреза, керівник проекту, голова Ужгородського пре-клубу, мета проекту -- за допомогою виробництва збалансованого виборчого медіаконтенту (зокрема, мультимедійного) допомогти ЗМІ із залученням різних груп виборців, враховуючи тих, що реагують не на глибоку аналітику, а на візуальний контент.«Проект спрямований підготовку аналітичного та мультимедійного контенту для закарпатських ЗМІ.За допомогою цікавого контенту маємо на меті спонукати громадян відповідально взяти участь у виборах.  Працюватимемо у двох напрямках – мультфільми, тести, меми та аналітика.  Залучили до роботи професійних креативних, людей, які відзначилися у цій сфері», - розповіла Ірина Бреза.

У рамках проекту вже почали створювати серію освітніх «пластилінових» мультиків на актуальну виборчу тематику. А також іншиххіт-продуктів для он-лайн середовища: тестів, мемів, інфографіки тощо. У виготовленні мультиків беруть участь й ужгородські діти.

Керівницею творчої групи із створення мультфільмів стала Влада Мазур, відома закарпатцям завдяки своїм яскравим пластиліновим мультиплікаційним роботам.«Це дуже цікавий медійний анімаційний проект, покликаний залучити людей до виборчого процесу. Такого на Закарпатті ще не було. Щоб залучити людей відповідально поставитися до виборів, ми вирішили зробити це у формі пластилінової анімації,- каже Влада Мазур. -  Дуже тішуся, що до цього долучаємо дітей. Дуже люблю їхню творчіть. Хоч діти і не можуть брати участі в голосуванні, але можуть вивчати цю тематику, щоб орієнтуватися у державних процесах і за кілька років свідомо голосувати. Анімація розповідає про серйозні речі зрозумілою мовою».

Адріан Бреза, учасник команди медіа-майстерні вже має досвід створення політиків з пластиліну. «Почалося моє захоплення з того, що я татові на день народження  подарував його улюбленого героя з мультиків -- Вінні Пуха, якого зробив із пластиліну. Мені сподобалося працювати з пластиліном і потім почав ліпити фігурки з відеоігор. Пізніше мама подала ідею зліпити кандидатів на посаду Президента України», - розповів Адріан Бреза.

Сергій Микита, блогер, учасник команди медіа-майстерні зауважив: «Ці вибори відрізняються від інших: зараз спостерігається тенденція, що кандидатами у народні депутати  є люди, які ніколи не були в політиці. Політика стала ближче до нас. І це в принципі добре, бо кожне із нас може долучитися, має можливість зайнятися політичною діяльністю. Політика стосується кожного з нас. Кожна людина вирішує і впливає.  І потрібно про це людям нагадувати. А такі проекти як «Виборча медіа-майстерня» якраз на це й спрямовані».

Захід проходив у рамках проекту Ужгородського прес-клубу «Створення виборчої медіа-майстерні на Закарпатті -2019» за підтримки Української медійної програми (Інтерньюз)

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.