Новини

На створення туристичного бренду Ужгорода планують витратити 200 тисяч гривень

Сьогодні, 28 лютого, під час сесії Ужгородської міської ради депутати схвалили рішення про  зміни до Програми розвитку туризму та формування позитивного інвестиційного іміджу м. Ужгород на 2018-2022 роки. Серед іншого, програмою передбачено і створення туристичного бренду міста.

Як зазначається у документі, на  «створення туристичного бренду міста Ужгород та просування його на міжнародній арені у друкованих та електронних засобах масової інформації» планується витратити 200 тисяч гривень.

Також на "розробку інформаційного сайту про туристичний потенціал міста Ужгород та його утримання" планується витратити 150 тисяч гривень (протягом 2019-2022 років). 

Повний текст рішення можна переглянути за посиланням.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.