Новини

На Берегівщині пройде семінар зі сільського туризму

Про це повідомляє викладач факультету туризму УжНУ Олександр Коваль. 

"Клієнт - стратегічний ресурс, яким володіє компанія. Спілкуючись з керівниками, менеджерами компаній індустрії туризму (заклади розміщення, харчування, туроператори, музеї, дегустаційні зали), переробними підприємствами сектору с/г (молочне, м'ясне виробництво, переробка дикоростучих), думаю, що по іншим секторам теж так, помітив, що всі вони часто наголошують на цьому теж.

Але, часто, не зважаючи на те, що вони стверджують це, в реальності далеко все не так. Їх слова розходяться з ділом. Часто хапаючись за усіх, йде розпорошення ресурсів, та падає продуктивність. Коли падає продуктивність потуги зростають, але якщо цільова аудиторія не визначена то йде розпорошення. Але потрібно знати міру.

Адже підприємства працюють не для усіх клієнтів, а для цільових груп. Комплекс маркетингу ніхто не відміняв.

Необхідно думати, над тим, а яку віддачу отримає підприємство від кожного клієнта? Та чи варті ті зусилля, які витрачаються на роботу з ними та досягнення результатів.

Якщо результат негативний, це ще не привід відмовитись від клієнтів. Необхідно подумати, яким чином підприємство може покращити взаємодію з ним, щоб клієнт став вигідним підприємству.

В понеділок буду проводити тренінг по сільському туризму в Берегівському районі, де є потенціал та можливості створення нових продуктів для реальних клієнтів", - йдетлся у повідомленні. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.