Новини

Міністрі освіти Лілія Гриневич відвідала словацьку школу в Ужгороді

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич сьогодні в рамках свого дводенного робочого візиту на Закарпаття побувала в ужгородській спеціалізованій ЗОШ №4 із поглибленним вивченням словацької мови.

Лілія Гриневич зайшла на урок у початкові класи, де навчання проводиться словацькою мовою. В одному з них, другому, вчителем за контрактом працює пан Ян зі Словаччини, він викладає в Ужгороді вже 6-ий рік. Діти саме вивчали шестикутники, малюючи їх пальчиками в коробках із цукром, куштували мед, який бджоли складають у соти-шестигранники. Гриневич відзначила, що вчитель застосовує творчий, креативний підхід до проведення уроку, на який орієнтуватиметься і нова українська школа за реформою і новим законом про освіту. Також поспілкувалася з дітьми, аби відчути, як вони володіють українською.

Побувала міністр також на уроці хімії, де запитувала дітей, чи не важко їм після навчання в початкових класах словацькою з 5-го класу вичати предмети українською. Школярі запевнили, що коли і є труднощі, то вони минають за тиждень-два.

У 7-класників на уроці математики пані міністру розповіли, що школа вже третій рік працює в рамках експерименту про мультилінгвальну освіту і, скажімо, нову тему з тієї ж математики розбирають українською, потім дають термінологію словацькою. За словами вчительки, контрольні та тести обома мовами підтверджують, що діти вільно володіють знаннями обома мовами.

Відтак Лілія Гриневич відповіла на запитання журналістів. Відзначила зусилля та ресурси, які використовують педагоги ужгородської школи №4, у тому числі ті, що зі Словаччини, щоб зробити навчання цікавим. Щодо нового закону і, зокрема, навчання мовами нацменшин, наголосила, що треба дочекатися висновків Венеціанської комісії і відповідно до них імплементувати закон. Важливо створювати нові методики, підходи, видавати нові підручники, проводити навчання педагогів, - повідомляє прес-служба Ужгородської міської ради.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.