Контакт-центр «Закарпатгаз» опрацював майже 90 тисяч звернень закарпатців у 2016 році.
Так, за останні сім місяців показники газу компанії через телефонні дзвінки передати 84 тисячі разів. а письмовою формою повідомлення скористалися в 5,8 тисячі випадках.
Нагадаємо, ПАТ "Закарпатгаз" одним з перших у краї модернізував процедуру збору показників лічильників. Сюди її можна передати за допомогою звичайних СМС-повідомлень, через e-mail, телефонним дзвінком або у "Особистому кабінеті" на вебсайті компанії. Також для отримання показників лічильників працює автовідповідач IVR.
Звернутись до операторів контакт-центру можна за багатоканальним номером телефону (0312) 48-83-04 щоденно з 8.00 до 20.00.