Майже 30 тисяч мукачівців просили соцзахисту за минулий рік

За 2016 рік з письмовими зверненнями до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради звернулося 1368 громадян. З них до міського голови — 930 громадян, до начальника управління праці та соціального захисту населення — 438 мешканців міста. 

Письмові звернення стосувались таких питань: надання матеріальної допомоги, надання пільг багатодітним сім’ям, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, по призначенню субсидії, виплата компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку, про надання матеріальної допомоги, про виплату грошової одноразової допомоги до 5 Травня, про адресну допомогу внутрішньо-переміщеним особам і т.д.

Також, розглянуто 3324 зяви мешканців міста Мукачева, які звернулись за матеріальною допомогою по Програмі “Додаткового соціально - медичного захисту мукачівців” на 2016 рік.

Значна кількість звернень до УПСЗН надходить через “Урядову гарячу лінію”. Основні питання, з яких звертаються громадяни це:
- субсидія;
- допомога малозабезпеченим сім»ям;
- призначення та виплата державних допомог.

Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів роботи.

Протягом 2016 року у відділ державних пільг та компенсаційних виплат звернулось 6091 мешканців міста. Найбільш актуальними зверненнями були звернення з питань щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованих територій, з питань санаторно-курортних путівок, щодо надання статусу та видачі посвідчення ветерана війни, про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітаії осіб з інвалідністю і т.д.

Сектором звернень громадян опрацьовано 12 233 заяви з питань субсидії, державних соціальних допомог (допомога при народженні дитини, по вагітності і пологах, опіка, одиноким матерям, ДСД малозабезпеченим, допомога внаслідок психічного розладу і т.д.)

Також, надано 2100 юридичних консультацій з питань отримання субсидії, державних соціальних допомог, внутрішньо-перенміщених осіб і т.д.
Крім того, в управлінні відкрита гаряча лінія (тел. 2-30-63),де протягом року надано усних консультацій на 712 телефонних заяв.

Спеціалісти управління проводять щоденний прийом громадян без обідньої перерви.  Особистий прийом громадян проводиться в кабінеті начальника управління праці та соціального захисту населення та його заступника щоденно.

В управлінні працюють прямі телефонні лінії, за якими можна отримати консультації з будь-яких питань, які стосуються соціального захисту ( 5-42-90,2-30-63, 050-366-60-50) 

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання
Loading...