Жителі Рахівського району – найбільшого району Закарпатської області, де майже 88% населених пунктів мають статус гірських – стурбовані інформацією про ліквідацію в районі управління Пенсійного фонду України. Депутати райради у серпні на позачерговій сесії прийняли звернення до Міністерства соціальної політики України, Пенсійного фонду України, Закарпатської ОДА та облради з проханням не допустити цього.
Справа у тому, що, аби потрапити для вирішення своїх питань до управління Пенсійного фонду, якщо його перенесуть у Тячів, великій кількості жителів Рахівщини доведеться долати більше 100 (!) кілометрів тільки в одну сторону. Мешканці стурбовані тим, що, окрім інших структурних представництв районних служб, які перенесли у Тячів, тепер «черга дійшла» і до Пенсійного Фонду.
Як зазначалося у зверненні депутатів, «за останній час спостерігається тенденція до ліквідації самостійних структурних представництв районних служб, установ та відомств в районі і створення їх у Тячівському районі. Проблемне питання віддаленості не раз піднімалося. Відстань від верхніх кущів Рахівщини, Чорнотисянським центром якого є селище Ясіня, а Білотисянським - Богдан, до Тячева складає понад100 км, поїздка в дві сторони – це більше200 км. Витрати (часові та фінансові) мешканців району зросли у 1,5 - 2 рази. Звичайно, такі дії викликають гостру негативну реакцію серед місцевого населення, адже ускладнюють доступ громадян до послуг які надаються відповідними установами».
«Вважаємо, що в разі розташування установи в м. Тячів, яке знаходиться на відстані75 км. від м. Рахів і понад110 км. від с. Чорна Тиса та с. Лазещина Рахівського району, Пенсійний фонд не зможе належним чином виконувати поставлені на нього завдання», - йдеться у зверненні депутатів до столичних структур.
Деякі цифри, які свідчать про роботу Управління ПФУ у Рахівському районі:
Протягом І-го півріччя 2016 року на «гарячу» телефонну лінію до управління звернулося 27 громадян.
Громадською приймальною, що діє за принципом «єдиного вікна» за 1 квартал 2016 року надано 4108 консультації в т.ч.:
- заяв про призначення (перерахунок) пенсії - 837
- заяв від майбутніх пенсіонерів - 47
- довідок форми ОК-5 - 866
- довідок про розмір пенсії - 1078
- заяв на отримання похоронних витрат - 439
- усних консультацій - 792
- заяв на особливі заслуги - 47
За 1 півріччя 2016 року надіслано 2173 документи підготовлені відділами управління. За вказаний період в управлінні здійснювались заходи, спрямовані на зміцнення виконавської дисципліни та удосконалення контролю за виконанням поставлених завдань. Завдання визначені нормативними документами Пенсійного фонду України та інших вищестоящих органів виконані належним чином в установлені терміни.