Новини

Іспит на ринкову зрілість: чи зможуть закарпатські товаровиробники об’єднатися

«Досить ховатися», - з таким закликом звернувся відомий туризмознавець Федір Шандор до учасників зустрічі виробників традиційних продуктів харчування Закарпаття. Експерти вже давно пропонують місцевим виробникам, готельєрам та ресторанам розвивати ринок спільно, аби у результаті залучити й більше туристів до свого регіону, а отже – кожен до свого продукту.

Для цього зібрали кількадесят виробників цих вихідних у Перечині на зустрічі «Етно FOOD Карпати».

Утім, зустріч традиційно по-українськи трохи нагадувала лебедя, щуку і рака. Єдиної згоди у той же день не дійшли. Робоча група працюватиме ще кілька місяців. За нею – пропозиції, як саме об’єднати зацікавлених (можливо, асоціація), яку назву обрати (пропонувалося «Смак Карпат», «Вироблено на Закарпатті», «Етно FOOD Карпати» тощо), скільки внесків потрібно на злагоджену роботу. Каменем спотикання стало фінансове питання, хоча більшість чітко розуміє, що лише злагодженою роботою можна протистояти агресивному піару сусідніх областей (та вже навіть і замовним дискредитаційним кампаніям проти Закарпаття).

«Я кидаю вам виклик, - заохочував присутніх Ф. Шандор. – Ми надто маленька область, тому повинні працювати разом. Сусіди нерідко працюють некоректно, навіть центральні інформаційні проекти вже дискредитують Закарпаття. Нам протидіятимуть цінами, антирекламою, фальсифікованими відгуками, але ми повинні вистояти».

«Скажемо разом: «На Закарпатті смачно», - лунали і такі заклики. Далі справа – за робою групою.

Керівник Турфінфоцентру Олександр Коваль підсумував на своїй сторінці у соцмережі: «Погодили та прийняли рішення утворити асоціацію виробників регіональних продуктів Закарпаття. За 3 місяці погодили зробити та представити концепцію, наші цінності, принципи роботи. Адже, вже сьогодні є десятки дегустаційних залів, що пропонують місцеві продукти, але не всі вони можуть гарантувати якість та походження продукту. Серед цілей об’єднання передбачається й захист інтересів, гарантування якості продукту.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.