ІМІ: У закарпатських онлайн-ЗМІ найменше джинси

З початку 2017 року найбільше матеріалів з ознаками замовлення серед регіональних ЗМІ розміщували у пресі Миколаєва — 13% від загальної кількості матеріалів, та Запоріжжя — 9%. Серед онлайн-ЗМІ антилідерами є Запоріжжя — 7% джинси у стрічці новин. Найменше замовних матеріалів розміщували друковані та онлайн-ЗМІ Львова (2% та 1% відповідно від загальної кількості матеріалів), а також онлайн-ЗМІ Ужгорода (1%).

Такі результати моніторингу матеріалів з ознаками замовлення у друкованих та онлайн-ЗМІ десяти регіонів України: Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків, що проводив Інститут масової інформації протягом восьми місяців 2017 року.

У закарпатських ЗМІ матеріали із ознаками замовлення з’являлися щодо комерційних фірм, які займаються продажем, перевезенням чи сферою обслуговування. Щодо джинси політичної, то, зазвичай, вони стосувалися подій у районах, щодо яких було спонсорське залучення коштів одного з народних депутатів. У друкованих ЗМІ не маркувалися як реклама матеріали про кілька політичних партій, а також статті про банківські установи.

Загалом,головними замовниками політичної джинси в регіональних ЗМІ є місцеві політики та чиновники, у кожному регіоні вони свої. Але, наприклад, матеріали на користь народного депутата від «Опозиційного блоку» Олександра Вілкула зустрічаються у ЗМІ відразу п’яти областей — Запоріжжя, Одеси, Дніпра, Миколаєва та Полтави.

З політичних гравців загальноукраїнського рівня зустрічаються партія «Опозиційний блок» (у ЗМІ Дніпра, Миколаєва, Харкова, Полтави, Запоріжжя), партія «Відродження»(у ЗМІ Запоріжжя, Харкова), «Радикальна партія» та її очільник Олег Ляшко (у ЗМІ Запоріжжя, Луцька), партія «Наш край» (Миколаїв).

Зростання джинси було зафіксовано в червні та липні у друкованих ЗМІ — в середньому 7% по всіх регіонах. Найбільше це стосується Миколаєва (19% у червні та 17% у липні), а також Дніпра та Харкова (по 9% у червні та 11% у липні).

Джинса в онлайн-ЗМІ протягом всього року коливалаcь на рівні 3-4%.

Співвідношення політичної та комерційної за підсумками всього дослідження склало в друкованих ЗМІ 57% політичної та 43% комерційної, в онлайн — 50% на 50%.

Значне переважання політичної джинси над комерційною протягом всього періоду моніторингу спостерігалося в друкованих ЗМІ Одеси: політична — 87%, комерційна — 13%.

 Моніторинг провели у місцевих ЗМІ десяти регіонів — Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків — протягом шести місяців 2017 року (січень, лютий, березень, квітень, червень, липень, серпень та вересень). До моніторингу включались по два інтернет-видання та два друкованих видання з кожного регіону. Кожного місяця моніторились усі випуски газет за тиждень та всі матеріали зі стрічки новин інтернет-видань за тиждень.

Моніторинг проводили регіональні представники та експерти ІМІ за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання
Loading...