Новини

Експерти не розуміють, чому літак у Казані пішов на друге коло

Слідчі поки не знають, чому літак, що розбився в Казані, заходив для посадки на друге коло. Про це повідомив керівник Приволзького СУСК на транспорті Олександр Полтінін, передає РИА Новости.

«Слідчі поки не знають, чому літак Boeing737-500 авіакомпанії «Татарстан» , що розбився в Казані, заходив для посадки на друге коло», - сказав Полтінін.

За його словами, причини події нині достеменно не встановлено. При цьому представник Слідчого комітету не уточнив, чи повідомляв пілот про якісь проблеми диспетчерові, сказавши лише, що на зв'язок із аеропортом він виходив. Нині слідчі розглядають 2 головні причини аварії - технічну несправність і помилку пілотування.

Полтінін також розповів про те, що рятувальникам вдалося загасити пожежу, що виникла на місці падіння літака, тільки до ранку 18 листопада. Він пояснив, що ситуація ускладнювалася тим, що повітряне судно впало на землю практично у вертикальному стані - виникла сильна пожежа, яка посилювалася за рахунок повторних вогнищ займання.

18 листопада почалася експертиза тіл загиблих у катастрофі людей. Генетична експертиза останків може потребувати декілька тижнів, зазначив Полтінін.

Увечері 17 листопада літак Boeing 737-500 авіакомпанії «Татарстан» розбився в аеропорту Казані. На його борту перебували 50 осіб, усі вони загинули. Серед загиблих - син президента Татарстану Ірек Мінніханов, голова УФСБ по Татарстану Олександр Атонов, дружина відомого спортивного коментатора Романа Скворцова, а також громадянка Великої Британії Булл Донна Кароліна. Експерти вже висувають перші версії, а пасажири, що летіли на передостанньому рейсі цього літака, повідомляють, що машина перебувала в поганому технічному стані.

Авіадиспетчер Кирило Корнішин в ефірі федерального телеканалу розповів, що пілот за декілька секунд до катастрофи доповів йому про «непосадочну конфігурацію».

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.