Хто такий журналіст і для чого потрібне критичне мислення – з такими поняттями допомогла учнівському активу розібратися голова Ужгородського прес-клубу Ірина Бреза.
31 січня на базі учнівського Медіа-центру темою «Журналістика, реклама, PR: у чому різниця і як знайти своє місце» розпочалася 2 частина базового курсу з медіаосвітидля учнівського активу шкіл м. Ужгорода. Голова Ужгородського прес-клубу Ірина Бреза розповіла підліткам хто такий журналіст, для чого нам потрібне критичне мислення та якими компетенціями учні володіють більшою мірою, а якими – меншою.
«Цей тренінг став для мене вражаючим відкриттям. Пані Ірина гарно розповіла про те, що нові медіа набирають обертів, а правильно подана думка є однією із найважливіших умов для життя в сучасному суспільстві. Вона привідкрила для нас двері в захоплюючу професію журналіста, порадила не боятися висловлювати свої думки, розказала про традиційні медіа та чому вони втрачають свою популярність. З нетерпінням чекаю наступного заняття, щоби дізнатися про всі секрети та особливості сучасного письменства» - ділиться враженнями учасниця навчання, голова учнівського врядування м. Ужгорода, учениця УЗОШ №6 Наталія Савко.
Загалом, на курс медіаосвіти, що проводиться освітньою платформою NOMENта управлінням освіти Ужгородської міської ради для учнівського врядування міста «КОРЗО» у рамках програми підтримки обдарованої молоді та учнівського врядування міста, зареєструвалося 25 учасників із різних навчальних закладів. Наступні заняття відбудуться через тиждень у Медіа-центрі учнівського врядування.
Учнівський Медіа-центр
Фото: Марія Симкович