Чим займатиметься Ситуаційний центр обласної поліції?

Чим займатиметься Ситуаційний центр обласної поліції?

У приміщенні Головного управління Національної поліції в Закарпатській області відбулося урочисте відкриття оновленого та розширеного центру, який займатиметься збором, обробкою інформації та відповідним реагуванням на заяви і повідомлення громадян про скоєні правопорушення.

Презентував центр та пояснив його принципи роботи начальник департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України Олексій Сергєєв. Посадовець виділив, що основною метою ситуаційного центру є забезпечення оперативного реагування на всі заяви та повідомлення громадян про злочини та інші правопорушення.

Ситуаційний центр складається з декількох складових. Однією з основних є служба «102», яка приймає дзвінки зі всієї області. Заяви зі всіх районів, як зі стаціонарних номерів, так і мобільних операторів, реєструють оператори Головного управління Національної поліції в Закарпатській області, вносять в електронну картку, і ця картка автоматично переходить до наступної складової ситуаційного центру – диспетчерів.

Диспетчери безпосередньо управляють нарядами, всіма силами та засобами ГУНП області, групами реагування патрульної поліції в районах та нарядами патрульної поліції в містах Ужгород і Мукачево. Отримавши картку від оператора «102», диспетчер визначає місце вчинення кримінального правопорушення, найближчий вільний наряд патрульної поліції або групи реагування патрульної поліції, і негайно направляє ці наряди на місце вчиненя злочину для надання невідкладної допомоги громадянам та вжиття заходів щодо негайного встановлення та затримання осіб, які вчинили правопорушення.

 

«Робота цього центру скорочує термін реагування в декілька разів. Якщо раніше надходження інформації до чергової частини, запис в паперовий журнал, неволодіння якоюсь інформацією про місце перебування нарядів доводило до того, що реагування на певні події йшло в деяких випадках годинами, то зараз це зведено до декількох хвилин: отримання повідомлення, передача диспетчеру, і направлення наряду на кримінальне правопорушення. Загальне керівництво роботою ситуаційного центру здійснює чергова служба. Вся інформація про події в області стікається в чергову частину, де оперативний черговий зі своїми помічниками узагальнює цю інформацію, контролює реагування на заяви і повідомлення та інформує, якщо потрібно, сусідні області, апарат Національної поліції, для залучення додаткових сил і засобів для реагування на ту чи іншу подію», – повідомив Олексій Сергєєв.

В самій ситуаційній залі працюють найбільш підготовлені фахівці різних служб – превентивної діяльності, головного слідчого управління, управління карного розшуку. Всі служби МВС у разі можливого ускладнення ситуації працюватимуть в ситуаційній залі та організовуватимуть реагування на кризові ситуації.

Начальник Головного управління Національної поліції в Закарпатській області Роман Стефанишин звернув увагу, що тепер місто стало більш безпечним, коли більшість камер відеоспостереження з міст і сіл нашого краю безпосередньо транслюють зображення кращим спеціалістам закарпатської поліції.

За матеріалами обласного управління Нацполіції

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання
Loading...