Новини

Будівельники пройшли більше 1400 м Бескидського тунелю

Станом на 9 вересня будівельники пройшли 1414 метрів. Цей показник значно випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу.

Будівництво нового Бескидського тунелю – один із пріоритетів залізничної галузі. Реалізація цього масштабного інфраструктурного проекту дасть можливість збільшити пропускну здатність п’ятого європейського транспортного коридору (Італія — Словенія — Угорщина — Словакія — Україна).

Оскільки пройдено більшу частину нижнього уступу, загальна протяжність якого 1764 метри, до роботи підключилися інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитися колійники під час проїзду потяга через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами в тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші й кожні 150 метрів – камери.

Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу вже споруджується прохід між новим та старим тунелями. Першим етапом такої роботи стало підсилення старого туннелю, а під час другого етапу будівельники механічним способом вибирають породу на 30-метровій довжині проходу. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.