Сьогодні, 11 грудня, під час фінальної конференції у рамках транскордонного проекту «Карпатський туристичний шлях 2», Надія Яшина, менеджер проекту, розповіла про досягнення.
Так, вже створено механізм транскордонної туристичної мережі, проведено моніторинг існуючих програм в Європі та створено базу даних з 120 організацій з Угорщини, Словаччини, України, Польщі та Румунії. Також проведено серію тренінгів для експертів в галузі туризму, підписано 32 угоди про партнерство у рамках мережі. Влітку в рамках проект в Ужгороді було проведено фестиваль «Карпатський вавілон». Нещодавно в трьох музеях Ужгорода розміщено інформацій хот-стопи.
Про розбудову транскордонної туристичної мережі «Карпатський туристичний шлях» доповідав експерт проекту Олександр Коваль.
За його словами насамперед вдалося започаткувати дискусійну платформу. «Європейські туристичні шляхи завершувалися на кордоні з Україною. Ми ж хочемо, щоби вони пролягли через Закарпаття. Плануємо створити платформу з просування регіональних туристичних продуктів Карпатського регіону. Але стикаємося із проблемами насамперед – низька внутрішня транспортна доступність, недостатній рівень інформування потенційних туристів. Нам потрібен бренд туризму Закарпаття. І це мають бути не логотипи і вказівники, це має стати базова кропітка робота. Тому вже розробляється стратегія розвитку туристичної галузі нашої області» - поділився експерт, – повідомляє прес-служба Закарпатської облради.